دشمن با هیچ نقشه ای نمی تواند بر ملت عاشق ولایت تاثیر گذارد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش:: معاون تبلیغات و روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) گفت: ملت ما بارها رشد بالا و معرفت انقلابی خود را نشان داده است؛ اما این درایت و بصیرت ناشی از پیروی مقام معظم رهبری بود که بار دیگر فتنه گران را برسر جایشان نشاند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده معاون تبلیغات و روابط عمومی پدافند هوایی قرار گاه خاتم الانبیاء (ص) در گفت‌و گو با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار داشت: عشق به ولایت و رهبری باعث شکل گیری حماسه بزرگ 9 دی شد.

وی افزود: عشق وعلاقه مردم به رهبری باعث به وقوع پیوستن سیل عظیم مردمی در اعتراض به رفتارهای ضد انقلابی و بی حرمتی به امام حسین (ع) بود.

حجت الاسلام عدیده با بیان اینکه مدیریت هوشمندانه رهبر انقلاب اسلامی سبب انهدام فتنه گران شد، تصریح کرد: دشمنانی که با برنامه ریزی حساب شده ای سعی داشتند در آن ایام نقشه خود را عملی کنند، دستورات حکیمانه مقام معظم رهبری باعث شد مردم به اطاعت از ایشان در خیابان ها آمده و حماسه ای بزرگ را بیافرینند.

وی بیان کرد: ملت ما بارها رشد بالا و معرفت انقلابی خود را نشان داده اند ؛اما این درایت و بصیرت ناشی از پیروی مقام معظم رهبری بود که بار دیگر فتنه گران را برسر جایشان نشاند و به این نتیجه رسیدند که هیچ حربه و نقشه ای نمی تواند بر مردمی که عاشق ولایت و پایبند نظامشان هستند، تاثیر گذارد.

معاون تبلیغات و روابط عمومی پدافند هوایی قرار گاه خاتم الانبیاء (ص) خاطرنشان کرد: همواره دشمنان با این ترفند که مردم از انقلاب خسته شده اند ملت ما را همیشه تحریک کرده اند؛ اما ملت همیشه در صحنه ما در فتنه 88 با روش کوبنده ای آنها را خوار و ذلیل کرد و نشان داد هیچ مشکلی نمی تواند آنها را از پای در آورد و به نظام خود خیانت کند.

وی ادامه داد: ایران سرزمینی معروف به دوستداران اهل بیت (ع) است. اما هتک حرمت های پی در پی فتنه گران به خاندان رسول خدا (ص) و مقدسات، پیام های زیادی به همراه داشت از این جهت عاشورای حسینی سال 88 در تاریخ ملت ما پر رنگ تر در اذهان همه ماند.

حجت الاسلام عدیده با بیان اینکه خلق حماسه بزرگ و ماندگار نهم دی ماه در سراسر کشور، یک بار دیگر حقیقت بزرگی را آشکار ساخت، گفت: ایرانیان در این روز به همه جهانیان این پیام را دادند که ایران به برکت اسلام همیشه پیروز است. اسلام، امام حسین (ع)، عاشورا و ولایت فقیه، هویت ایرانی را تشکیل می دهد و هرگز با اهانت به این هویت ساکت نمی نشینند.

وی در پایان گفت: این حماسه بزرگ، هوشیاری، دشمن شناسی، اطاعت از رهبری، غیرت دینی و شعور انقلابی ملت آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی را به جهانیان ثابت کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا